Sonntag, 3. April 2016

Ch - Ch - Ch - Cherry Bomb!


Being tired and exhausted was a line through my whole week so when the weather was so good this weekend I tried to catch the sun as often as possible to let some energy sink in. I didn't sleep so well again... and I tried to be not as cranky as I felt. So today I went with my mum for a walk at the Alster. I wanted to make some photos of the first signs of spring...








Of course the cherry blossoms were a must, although they are just starting now here in Hamburg. Really wish to see some more.

So do you feel already a little 'springy'?

Cheers, mates~

Kommentare:

  1. So many beautiful pictures of the cherry blossoms <3

    AntwortenLöschen
  2. das wetter ist leider irgendwie total unfrühlingshaft, und ich wünsche mir wirklich mal ein paar regentage weniger. ich liebe regen, aber im dauerzustand ist das irgendwie nicht so toll. aber frühling reckt endlich sein köpfchen und hier in wiesbaden ist sogar schon einiges wieder verblüht.

    ich liebe deine blumenbilder :3 blumen/blüten sind toll.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ja, das nervt mich auch ein bisschen. Ich wohne ja in Hamburg und bin Regen gewohnt, aber momentan vermisse ich die Sonne schon recht arg...

      Danke dir! :)

      Löschen